Jag ska va med i en tävling :D<33


Vinsterna är:
Salinasbikini
's webbshop - Becky 804/805 258 storlek M 1,099kr
Rosenserien - läppcerat, lermask, Make up kräm 600 kronor.
-  (ur Dualsenses color serien) shampoo, leave-in-mousse, conditioner 550 kronor.
Coolstuff - Blåsapa nageltorkare, Ice shooters 120 kronor.
Inneonline - 2 stycken Ljuslyktor 120 kronor.
Softhair - blond syntet hår på klämma 250 kronor.
Karin Herzog - body shimmer 400 kronor.
Swissdepil - hårborttagning 350 kronor.
Saltåkvarn/Min müsli - 2 stycken presentkort på min müsli a 160 kronor 320 kronor
Styleimport - diverse nagellack (2 stk) blingstenar till tänder, m.m. 500 kronor
Msmink - maybelline new york xxl extension mascara 85 kronor.
Veganlife - Pillans vegankokbok (Signerad!!) 265 kronor.
Frozza - örhängen och halsband från Friis och company 300 kronor.
Importklader - leopard korsett one size389 kronor.
blucherart - akvarell handmålat vykort 30 kronor.
Keisy - Väska och skärp 110 kronor
Tröja från gina tricot s 150 kronor.
h&m's foundation  50 kronor.

obs, cirka priser (kan avvika med några kronor)



För att vara med ska du:
Skriva ett inlägg i din blogg som skall innehålla följande
vinstlistan, bilderna och länk till det här inlägget.
allt ska finnas i ett inlägg på din ordinarie blogg, alltså ingen "tävlings blogg" där du bara lägger upp tävlingsinlägg.
Skriv sedan en kommentar i det här inlägget, med länken till inlägget i din blogg!

Som Till Exempel LINN (obs, hon har använt den bild jag först hade i inlägget, bytte nämligen)

Om jag lottar dig men du på något sätt inte följt villkoren (dvs t ex skrivit om tävlingen på din tävlingsblogg, inte länkat till mig, inte använt bilderna, osvosv) så kommer du INTE vinna. Alla ska ha klart för sig att mina vänner också kan delta, och har precis lika stor chans att vinna som alla andra, jag kommer filma lottningen och kritik får skickas till Alexandraaveling(at)hotmail.com. vinsterna kommer skickas med DHL, dvs att du måste hämta ut paketet.

Om ni oxå vill va med så gå in på http://byalexandra.blogg.se/ 

Avslutas den 20 Juni!

<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0