Hejhej bloggen :)

Sorry att jag inte bloggar så mkt nu, men jag e hela dagarna på bergateatern..

Vi ska ha bergashow imorrn och på fredag:P

Så vi har tränat nu hela veckan :)

De e kul, men varmt! De e ca.50 pers inne i berga och sen e de as mkt lampor som e as varma oxå..Så de e typ 50 grader där inne ;)

Sen ute e de ju precis lika varmt..Så jag går och äter glass hela dagarna ;)

Men imorrn så tar jag med mig min kamera så får in se lite bilder sen hur de ser ut :P

Juste jag har tandställning nu :D Brabra! Mina tänder e ju inte så super snygga om man säger så..Men nu ska de bli ändring på de ;)

Hon som satte dit den sa att du skulle börja göra ont efer någon timme men jag känner inget, och de e ju bra ;D

Aja, imorrn så kommer ni få bilder iallafall, och om inte min kamera funkar så tar jag mamma och pappas :P

 

Men mer bloggning imorrn<333

Pöss ;)<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0