-.-

Sorry att jaginte har bloggat, men jag har inte kunnat komma in på blogg.se -.-

Men aja, igår så var jag med Kim, Max, Sandra, Ida, och Sara :D
Kulkul !:D
Vi var ute och " Lekte" Sen gick vi in för att de blev så kallt ;P

Och i fredags när de va så super fint väder så solade jag i någon timme, och nu e jag brun :D Elr lite iallafall ;)
Och de e ju alltid bra..Men iallafall imorrn så e de skola igen..Ganska kul att se alla igen nu efter en långhelg :P
Elr e de bara jag som tycker de kanske? xD

Juste jag och mamma sprang lite mer än 5km idag :D Gud va vi e bra!!! ;)

Har inga bilder, men jag måste fixa min kamera så kan jag ta med den till skolan imorrn så kanske ni får lite bilder då :)

Puss&kram<3333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0