jättebra dag :D

Hej kära läsare! :D
Såå jag är typ så ledsen att jag inte har skrivit på jättelänge. Asså har haft så otroligt mycket i skolan så de är inte sant.
Idag va en jättebra dag :D jag träffade mina älskade vänner o sen messade bästa Daniel mig där de stod att jag skulle till slöjdsalen o hjälpa bästa Daniel. Men jag hjälpte inte alls den bästa Daniel med sitt slöjdarbete, jag stod bara o skrattade.
Sen blev jag jättehungrig o då ville jag egentligen inte gå hem för det tar typ liksom en kvart o gå.  Sen va jag så klantig o tappade bort mina nycklar men till slut hittade jag dom o jag skyllde på bästa Daniel ett tag men han var oskyldig som vanligt.
Vi hade radion på o Donkeyboys ambition kom på radion. En sak som störde mig var när Sandra sa att Donkeyboy kom från Danmark o då sa bästa Daniel att dom kom från Norge o bästa Daniel har verkligen helt rätt. Dock är Sandra duktig på symaskiner men inte när det gäller band.
Sen åkte jag på en klassträff o träffade alla mina kompisar, sen badade jag, asså kan ni fatta ? badade ?
Det var så kallt :D brrr. Men jag blev glad sen när jag kom hem...
Tack för att ni har läst min blogg, jag kommer skriva igen så fort jag får tid.

Puss på er alla ! <3


Kommentarer
Postat av: Elin<3

Haha, så söt :)<33

2010-06-12 @ 20:19:30
URL: http://roligastes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0