Coolingar :D

Heej alla snygga :D Nu ligger jag i sängen och skriver med sarah på msn, vi sitter och gråter sönder xD Haha jag börja gråta för en sak hon skrev på sin blogg och hon grina oxå för de så nu sitter vi och grinar båda två :P Jag tror vi e lite Övertrötta...Fast jag e inte alls trött :s Kl e 01.22 så de e inte så sent än :)
Kan lägga in de hon skrev..


Funderar o Funderar.

Ja.. Jag funderar just nu på hur hemskt livet faktiskt kan vara ibland.
Vet att det är löjligt, Men det har nog hänt alla att man verkligen
tkr att allt är shit,
Att man inte orkar längre. Ger upp.
Men jag har i baktanken att jag inte ska ge upp.
Jag ger inte upp. Även fast att jag tänker på hur hemskt livet
kan vara.
Nu när en släkting har dött,  så tänker jag oxå på
några andra som har dött.. Men jag klarade av det..
Men det byggs ändå upp ett torn av sorg, men det står stabilt.
Den faller inte än,
Sen av massa bråk, *Privat* så byggs tornet på mkt mkt mer..,
Det vinglar lite, men står fortfarande kvar..
Men sen när den man Älskar säger att vi inte kommer kunna träffas på
runt 2 månader troligtvis.. så rasar tornet..
Det man byggt upp o allting bara rasar..
men det skulle det göra förr elr senare..
Så just nu har mitt Torn rasat.
Mina skydd som jag hade runt omkring det,
Som gjorde så att det stog stabilt. Har nu rasat oxå..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0