Sandra^^

Hejhej bloggen^^
Idag va jag me Matilda och Sandra(y)
De va kulkul^^
Sen kom pappa och hämta mig..Men de va typ omöjligt att komma hem!
Får de snöar ju as mkt!!!
Jag som ville ha sommar xD
Men aja de e ju kanske inte vinter sååå länge^^

Sorry att jag inte blogga igår..Men jag bloggar idag istället ;)
Och jag ska ta me min kamera imorrn till skolan, så ni får lite nya bilder på...Allt?
Elr jag vet inte va jag ska ta kort på xD
Men aja jag fixar in lite andra bilder så länge :P

Jag och sarah på tennisen :P

Haha, jag hittar inga mer bra bilder xD
Inte för att den andra bilder va så bra..
Aja^^
Bloggar mer imorrn, och fixar lite kort :P
<33


Kommentarer
Postat av: lovisa

Hej .

de har en jäte bra blogg .

men asso jag vill att du skriver om mer roliga saker , för det blir tråkigt ibbland ..



ajja , den e super !



från lovisa

2010-01-27 @ 20:55:33
Postat av: Elin<3

Hejhej, jag ska börja skriva om lite roligare saker jag lovar!

Kul att du gillar min blogg!<3

2010-01-27 @ 21:04:17
URL: http://roligastes.blogg.se/
Postat av: Sarah <333

Man får väl skriva om vad man vill i sin blogg.. -.-

Jag tkr att den är bra

2010-01-27 @ 21:30:28
URL: http://musicofsilence.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0