:p

Asså jag känner för att blogga men vet inte va jag ska blogga om xD
Haha, livet e svårt ;)

Aja, e de bara jag som saknar sommarn?!
Asså seriöst jag Hatar vinter!! xD
Usch de e bara kallt och mörkt :P
På sommarn så kan man ju va ute och grilla Och sola!
De kan man ju inte nu...Ser ju ut som ett spöke ;)
lr inte än för va i spanien för ganska länge sen, men e fortfarande lite brun (y)^^
De e bäst!

Så sommar e en klar hiss^^
Medans vinter e diss :P
Elr va tkr ni??

Usch vilket sämst inlägg de här blev! xD
Aja, Ni får leva me de ;)

Bloggar kanske mer sen// Elin<3


Våra söta djur på sommar^^<3


Och våra söta djur på vintern^^<3

Haha, kaninerna hatar vintern, för då sitter dom inne hela tiden, och dom älskar sommarn för då får dom va ute^^ (låter ju ganska smart) ;)
Och Felix (Katten) Älskar oxå sommar för just nu drunknar han typ i all snö...Stackarn^^

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0