Hejhej^^

Idag va de en ganska bra dag (y)
Orkar inte skriva allt men jag kan skriva lite^^

Först åkte jag och sarah till centrun och provade lite Fina saker på Lindex, Jag har lite bilder från de så lägger in dom sen^^
Aja, sen träffade vi Eddie och Fredrik, och Eddie gick och klippte sig, och vi andra satt och väntade...
Haha,de va ganska kul :P
Sen gick vi runt i centrum :P

Men aja lägger in lite bilder ^^
  
Haha, jag på Lindex me värdens  snyggaste mössa xD

         
Haha, sarah xD
               
Vi e alltid lika seriösa ;)
   
Haha, sarah alltid lika seriös ;)
     
Min snygga bild! xD     
   
Julia och Sarah<33
 
Malena och Julia<33
  
Hahaha, Julia och sarah xD<33 Alltid så söööta<33^^

Så nu har ni lite fina bilder från idag<33 xD
                                                            


Kommentarer
Postat av: Sarah <333

Alltid snyggast ^^ xP

2010-01-13 @ 20:03:44
URL: http://musicofsilence.blogg.se/
Postat av: Elin^^

Haha, ofc ;)<3

2010-01-15 @ 22:17:51
URL: http://roligastes.blogg.se/
Postat av: Mamma

"Kuliga" bilder! Hoppas verkligen att ni inte är "störande" då ni besöker butikerna i centrum...

2010-01-17 @ 19:58:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0