Bilder från idag<33

Hejhej bloggen!
Idag va jag i skolan ( ofc..)
Sen hade vi en ganska lång rast, så jag, sarah och michaela tog lite Bilder xD<333
Haha, va hade as kul!
Ni kanske ser de på bilderna.. ;)


Haha, jag och sarah<33

Asså jag Älskar den bilden!!! xD<3


Asså jag vet inte va vi gör...Men aja xD<3

Haha, sarah du e som du e.. ;)<333

Haha, man måste ju bjuda på sig själv.. xD

Haha, snygg bild asså.... ;)


Inte sååå bra bild men aja :P

xD

Haha, den bilden kan ni dissa om ni vill xD

Haha, jag och sarah på en ass seriös bild asså ;)
<33

Hehe^^

Sarah igen ... ;)

Sååå nu har ni lite bilder att kollar på :P

Haha, tar lite fler bilder imorrn på tennisen :P

Puss&Kram<33 // Elin<3


Kommentarer
Postat av: Sarah <333

Uugh...

Ser hemsk ut, Men vi hade ju roligt sååå x)

Äslakr deeejjj!!!<333

2010-01-11 @ 20:16:31
URL: http://devote.saraholofsson.se
Postat av: Elin^^

Haha, de va as kul!!

Vi kan göra samma sak imorrn på tennisen ;)



Älskar dig oxå^^<3

2010-01-11 @ 20:46:13
URL: http://roligastes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0