^^<3

Hejhej bloggen^^

Idag tog jag,sarah och michaela lite snygga kort^^
Jag fixar in dom senare i inlägget :P

Aja, idag gjorde vi inte så mkt i skolan :P
Elr jag hade håltimmma, de va kul^^
De va då vi tog alla bilder :P
Juste någon sa ju att jag skulle skriva lite mer roliga saker, men jag vet inte va jag ska skriva..Så ge mig lite tips^^
Snälla!<3
Aja nu får ni se lite bilder :P

 

Jag och sarah^^

Vi ser inte helt friska ut...Men vi e som vi e..xD


Jag och sarah igen :P

De e sååå mkt snö!!

De e Lisa på bilden för er som undrar^^


Vi igen^^

Michaela och Sarah :P

Så nu har ni lite bilder från idag :P

Skriver mer imorrn :P<33

// Elin<3

 


Kommentarer
Postat av: malin

Hiss eller diss inlnägg , mode inlägg , mer bilder, mer uppdatering , skriv om bra filmer, slta med alla ^^ , roligare header , den eganska tråkig :S



men din blogg e jätta bra! :D

2010-01-28 @ 21:54:03
Postat av: Anonym

Hejhej, jag ska snart få en ny header :P

Min kompis ska göra en till mig, så de kommer snart ^^

Jag ska prova göra lite nya saker på min blogg!

Tack för tipsen!

<3

2010-01-29 @ 15:28:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0