srry..

Srry att jag inte har blogget, men har typ inte vart inne på datan så mkt :P

Aja,igår hände inte så mkt..Elr va hos Sarah och vi skulle baka kladkaka men vi hade inga ägg..Men vi bakade de ändå, och de blev kanske inte precis en kladkaka om man säger så... ;P
Aja,de va ganska kul iallafall ^^
Nu sitter jag och skriver me min älskade Michaela<3
KulKul^^

Idag va jag, Mamma och syrran Typ i alla affärer jag typ inte visste fanns ;)
De va ganska kul^^
Eftersom min syrras kanin har dött så ville hon köpa en ny bur, aja jag tyckte att den gamla buren va bra Men nejnej xD

Så hon köpte en ny bur för lite över 500kr xD

Inte sååå kul att typ flytta allt från den andra buren till den nya -.-

Kan lägga in en bild på den imorrn :P

Bloggar kanske mer sen :P

Puss&Kram// Elin<3


En bild från i Tisdags :P
Jag och Sarah<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0