Rubrik:

Tjjo bloggen :)
Vet inte va jag ska göra, så tänkte blogga lite...Då blir ni väl glada ;)

Aja, igår åkte pappa in till sjukhuset..Han måde inge bra och mamma åkte me, och sara va inte hemma hon sov hos Rebecca..Så va tvungen att somna ensam :o
Men de gjorde inte så mkt för sov i mamma och pappas säng för de e vattensäng och den e mkt skönare än min :D
Men nu e han hemma och mår typ bättre :)
Brabra^^

Sen idag va jag, mamma och sara i centrum :P
Köpte I taket lyser stjärnorna, den kosta bara 89kr :D
Har läst boken, den va super bra men hemsk!
Hoppas filmen e lika bra :D

Har inte gjort så mkt mer idag  :P
Imorrn ska jag kanske va me söta Sandra :D

Men aja,bloggar mer sen <33

 


Kommentarer
Postat av: Betta

Vad felades pappa??

2010-03-01 @ 16:03:49
Postat av: Elin^^

De va något me stress och lite sånt men de e nog ingen fara :)

2010-03-01 @ 22:06:04
URL: http://roligastes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0