Hejhej<3

Tjjjooo Bloggen^^
Nu e man hemma igen, de va as kul hos Sandra ;)
Lägger in lite bilder snart <3

Idag va de asss tråkigt i skolan, Asså förr så Hatade jag Engelska Men nu älskar jag de :D
Udda, men aja de e bara jag^^


Asså jag vet inte hur jag ska få flera som läster bloggen?
Någon som har ett tips?^^
Kommentera bloggen snälla!!
Vill ni att jag ska blogga mer, elr vill ni att jag ska sluta blogga? :o
Snälla kommentera!<3:*

Aja, nu får ni lite bilder från idag<3

Jag och Sarah<3

Usch dissa mig på bilden!! ;)

Sen skulle typ alla va me på kort ;p


Asså jag va trött hela dan, som ni kanske ser på korten xD

Snyggt!!

Sandra va nära på att ta livet av sig :o

Nee, skojja bara ^^<3


Snö..  -.-'

Haha, min snygga bild ;)


Den bilden e så söööt på Sandra!!!<3333


Nu har ni lite bilder från idag<3

Ni kommer få as mkt bilder från helgen tror jag!

Kan säga va som händer då,

Fredag: Jag och Sarah åker till Täby och kollar lite där.Sen sover jag hos henne.
Lördag:E hos Sarah en stund, åker hem och Duschar Fixar mig lite, sen åker jag till Sandra och sover där.
Söndag:Jag och Sandra åker och badar någon stanns<3

Kul helg^^
Lite mkt att göra men aja<3
Bloggar mer imorrn, Puss&Kram// Elin<3


Kommentarer
Postat av: malena

2010-02-05 @ 13:40:39
Postat av: malena

haha hemsk bild på mig ;) <3 Love u elin

2010-02-05 @ 13:41:29
Postat av: lovisa

Fixa ny header och design, den e ful .



men din blogg är bra!<333333333

2010-02-08 @ 21:40:03
Postat av: Elin<3

Hmm..Tack -.-

Aja, ska fixa ny, men kan inte göra de själv...Min kompis ska göra en till mig..Vet inte när.

2010-02-09 @ 19:44:50
URL: http://roligastes.blogg.se/
Postat av: Sarah <333

SNällt att skriva ngt sånt, Kan du göra en bättre header elr??"?!?

2010-02-12 @ 17:10:13
URL: http://musicofsilence.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0