.....

Hejhej bloggen :P
Idag har jag vart i skolan igen som alltid ;p
Säämst!
E as trött hela tiden!
Somnade kl.halv 9 igår :o
Inte bra!! xD

Aja, efter skolan hände inte så mkt, va i centrum me Sandra en stund :)
Kulkul..

Imorrn måste jag typ städa lite.. -.-
Men de ser ju för jävligt ut såå :P

Vilket udda inlägg de här blev :s

Aja, nu fortsätter jag väl me mitt udda inlägg lite till^^

Imorrn börjar vi typ 9 och slutar vid 11..Asså vrf gå till skolan?
Känns lite onödigt -.-
Elr?


Just har en liten fråga..Har ni någonsin kännt att hela värden vänds upp och ner för dig/er?
Asså så känner jag nu..Allt e as jobbit!
Skolan, Kompisar,Syrran -.-
Usch..Diss för de! Och för vinter!
De ska typ snöa 25cm på lördag!!
Asså de e seriöst en as skum vinter i år!
Hur jävla mkt sön som helst!
Usch!!!!!!!!!!!!!
Vill ha sommar, vill inte ni???

Haha, Bild från flera år tbx...Men ändå^^

Sommar!<33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0