Blogg.se = -.-

Srry att jag inte har bloggat, men har inte kommit in på bloggen -.-
Jobbit...
Aja, imorrn e vi lediga från skolan :D
Bäst!!!

Men har lite saker att göra som man fick från skolan iallafall -.-
Usch..
Jobbit e oxå :P
Laddar upp Lite bilder från veckan snart :P

Men va har alla andra här i Sverige gjort då?

Och va ska alla göra i helgen? ;P

Men aja, nu kommer lite bilder^^

Felix<3

Mini och hennes nya bur^^ (den ser as liten ut men den e stor!)<3

Sen va jag och syrran hund vakt till 2 söta hundar :D

<3

Sarah och Michan...Finn fem fel? xD

Mathilda som har Målat^^

Jag kan inte Rita elr Måla ;(

Kan fixa in en bild som jag har målat om en liten stund^^

 

Aja, nu har ni lite bilder..Kankse inte sååå Normala men man kan inte få allt^^<33

Bloggar mer sen<3

( Om jag kommer in på bloggen)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0