Täby<33(igen)

Heeeej^^
Hoppas alla mår bra!
Jag mår bara bäst^^

De går fortfarande inte att ladda upp någon bild!
Kan någon hjälpa mig kanske?
Jag e sämst på datorer, elr så e de datorer som e sämst på mig...
( lät lite udda...)
Men aja..^^

Imorrn blir de Täby!! ^^
Ska köpa linnen som alltid,och lite mera saker<3
Michaela och sarah ska oxå me^^
De kommer bli lika kul som alltid^^

Sen e de helg igen^^
De e konstigt va dagarna går fort... Elr e de bara jag som tkr de?
Men de gör inte så mkt^^

Men vill bara säga att michaela e verkligen värdens bästa tjej!!
Jag kan ju prata om allt me dig, och du finns alltid när jag behöver dig!
Jag e sååå Glad att du e min kompis, och snälla lämna mig Aldrig!!
Jag kommer aldrig lämna dig älskling!
Du betyder så otroligt mkt!!
Tack så Super mkt att du finns!!<33


Kommentarer
Postat av: Sarah:)

Men jaah då? :'(

Kanske inte betyder ngt för dej längre...

2009-10-15 @ 20:27:33
URL: http://saraholofsson.devote.se
Postat av: Elin ^^

klart du gör älskling!!<33

2009-10-16 @ 18:22:25
URL: http://roligastes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0