Musik<3

Heej<33

Idag har jag kollat på tv typ hela dagen^^ 
De har varit fett nice, men de finns typ inget att göra när de e så sämst väder ute!
Va ska alla göra imorrn då?<3
Jag ska va hemma tror jag, någon som vill komma? xD

Och de går fortfarande inte att ladda upp någon bild...
Asså jag gör nog fel..
Kan någon hjälpa mig??!

Och nu sitter jag och lyssnar på musik^^
De e kul, elr va man nu ska säga^^
Men jag vet inte va jag ska lyssna på.. Någon som kan ge ett förslag på en bra låt??



(Juste Peter tkr jag borde skriva att han e fett Snygg!
Någon som håller med? ;P)


Aja skriver nog mer imorrn<33


                                                      Puss&kram<33


Kommentarer
Postat av: peter

tycker nog att din blogg är bra.spec kommentaren om snygga grannar................

2009-10-18 @ 18:02:51
Postat av: Elin ^^

haha,tack^^

2009-10-18 @ 19:53:19
URL: http://roligastes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0