Matilda<33

Matilda Karlsson<33
Snälla var inte sur på mig!
Jag vet att jag va dum....
Men snälla!
De var inte med flit att såra Dig!
Du är den viktigaste för mig!
Jag Älskar Dig Gumman<333

Snälla ta mig tillbaka!<333





Heej alla bloggläsare!
Hoppas alla mår bra!
Jag mår bara bäst^^
Idag hade vi en So pjäs...
Jag var sämst^^ ( som alltid)
Va har alla andra gjort då?
Juste Nu har vi Lov!!<333
De e nice<3
Jag ska va med kompisar, och åka till Täby tror jag^^
Någon som vill följa med?^^

Juste jag hittade just en as...cool (?) Bild på sarah^^
Elr Cool e den kanske inte?
Men den e Rolig ^^
Sen har jag lite flera bilder^^

 Vem??                                    Jag xD


Haha, vet inte vem som e vem^^
Men aja :P


Sööötaste Tjejerna^^<3

Kan kanske skriva mer sen, för nu börjar Idol^^<33

Heeejs<33

Kommentarer
Postat av: Sarah:)

Usch som man ser ut!!! Jag ser drogad ut ju!!!:(

2009-10-23 @ 20:47:31
URL: http://saraholofsson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0