heejs^^

Hejsan^^
Nu e kl. typ 23:25..
Imorrn ska jag och köpa kläder tror jag.. hehe behöver de! xD
Idag va de fett Nice för va var lediga Hela dagen :D
De e nice^^

Juste Vad tkr ni att jag ska skriva om?
Jag vet inte,men vem tkr ni e bäst i Idol?
Jag tkr Erik och nicklas..Någon mer som tkr de?Snälla kommentera min blogg^^
Tkr ni att jag ska skriva längre  inlägg elr kortare?
Mera bilder kanske? Elr orkar ni inte se mig xD
Haha,jag skriver tkr hela tiden ju^^


Min andra katt Misse som bor i Finland<33
Men jag vet inte om han Lever.. :(   men jag hoppas att han gör de :D

  Jonas          sara(min syrra)    Emma         philip^^
Några i min släkt på bilden^^
Men den bilden  typ från 2005 elr något..Haha xD<33

Men jag sova nu...kl. e 00.37  sååå jg skriver mer idag ( om man e smart fattar man) Haha,heejs<33

Kommentarer
Postat av: sara<3

TA BORT BILDEN NUUU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2009-10-11 @ 18:37:13
Postat av: Elin^^<3

De går inte..^^

2009-10-11 @ 18:48:54
URL: http://roligastes.blogg.se/
Postat av: Betta

Tänk att vi åxå slant med på bild..

2010-01-19 @ 21:40:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0