Heeej<33

Heej alla glada bloggläsare^^
Hoppas alla har de bra!
Jag har de as bra^^
Idag va jag e täby me sarah en liten stund,sen gick sarah till tandläkaren :S
Inte såååå kul^^ (bara lite kul för mig ^^)
Sen gick jag och sarah och sarahs pappa runt i täby lite,sarah köpte vantar som va as snygga!
Ska till täby på Fredag igen^^
Då ska michaela me oxå^^
De e bra!!


Jag kan försöka lägga in en bild på Josh igen (asså min favvo skådis )

10minuter senare xD

Meen gud de går ju inte att ladda upp någon bild!
Ibland blir man ju lite sur asså xD

Men aja^^
Får fixa de sen...

Men snällla kommentera bloggen!!!!

Puss&kram ses<333

Kommentarer
Postat av: faster

tjena bruden, hittade just din blogg,KUL!!!! Jag fick tips av jonas. Höstlovet börjar här imorgon, vi ska åka på lite shopping till tammerfors på freda. Undrar hur länge mina killar orkar shoppa?? Bäst att ta lotta och pernilla med oxå, o så kmr hanna,moa och kerstin med. ha de bra, kramiz

2009-10-14 @ 20:20:51
Postat av: Sarah:)

Det var inte kul hos tandläkaren, :(

Men längtar tills På FREDAG:) Skulle va kul om isaac följde me? :>

2009-10-14 @ 22:07:30
URL: http://saraholofsson.devote.se
Postat av: Elin ^^

haha,aa

2009-10-14 @ 22:08:31
URL: http://roligastes.blogg.se/
Postat av: Elin ^^

Va kul att du/ ni har läst min blogg^^

Hoppas ni får de kul på Höstlovet^^

Och har kul i Tammefors!



Puss&kram^^<33

2009-10-14 @ 22:15:57
URL: http://roligastes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0