:D

Heeej alla Glada bloggare :P
Hoppas alla mår bra!
Jag Mår som alltid^^  ( bäst)
Va har alla gjort idag??
Jag va me Syrran, pappa och maggan^^
De va as kul^^
Men jag gjorde bort mig som alltid.... xD
Haha, kan skriva va som hände^^

Gubbe: hej!

Jag: öhh? Hej?

Gubben:Jag pratade inte me dig?
Jag sa till en annan Gubbe...

Jag:Jaha, men jag svarade iallafall...

Haha,mina bra svar xD
Men han kollade på mig när han sa Hej, så trodde Han pratade me Mig xD
Men aja..
Sen köpte jag som sara ( syrran asså) 2 studsbollar^^
Sen kastade vi dom i affären, sen försvanns Saras, haha de va kul^^
Men de va en gubbe som klev på min :(
De va oxå kul^^

Och imorrn blir de Täby igen...^^
Ska åka me Sarah, Evelina och Sarah xD
Men kommer typ bara va me Sarah där :P

Vet inte va jag ska skriva mer....
Kan kolla om jag hittar några bilder^^

Haha, Sara, Sara och Linnea på Halloween xD
För typ 2-3 år sen ^^


Haha, vilken Cp bild!! xD
Jag ser bara "Lite" tjock ut xD
Men aja de e typ i kroatien för typ 2 år sen :P ( tror jag)

Vi i kroatien^^ ( igen)
Haha,de e såå ***** Fint där!

Typ staden där vi bode^^
Nice (y)

En sööt katt som Jag matade^^ ( stolt)


Aja ska gå nu innan syrran blir För sur....
Orkar inte starta min data så e på den här, och nu vill hon ha den :p
Heeejjss<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0