Kväll :P

Jahapp...
Hade inte så mkt att göra så tänkte blogga lite ^^
De finns inget att se på tvn!
Sämst  :P
Vem såg idol igår?
Jaag!^^
Men man har ju inget liv så....
Men aja, jag blev Lite rädd när Erik Satt Löst...
Vem va de som inte röstade på han??!! :@
Men aja, han åkte ju inte så de e lungt :P

Vill ni att jag ska ha något på bloggen, tex fråge sak
Asså ni får fråga och jag svarar...

E trött så kommer inte på va jag ska skriva^^
Men aja, kan kolla om jag har någon bild att fixa in :P

En bild Jag tog på... sanden? xD

Från hotelet :p

Vi matade... va de nu e för djur... Men dom va fett söta!!!!

Sand...vatten...Jag...syrran....Kul? JAA!!! :D

De va några som hade byggt i sand..En drake^^

Och jesus :p
De  va as Coolt!
Men de syns inte så bra på bild xD

Men aja, skriver kanske imorrn....

Puss&kram // Elin <3

Kommentarer
Postat av: ante

snygga bilder ^^

2009-11-22 @ 01:23:39
Postat av: Mamma

Fina bilder och många fina minnen, eller hur?

2009-11-23 @ 16:54:15
Postat av: Sara älskar hästar

eller hur mamma!!!

2009-11-30 @ 15:55:18
Postat av: Sara älskar hästar

de e faktist ekorrar på bilden Elin:P

2009-11-30 @ 15:56:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0