Hejhej bloggen^^

Heej^^
Nu sitter just nu och pratar me sötaste nea, sarah och Anton<3
Hoppas alla mår bra :P
Jag mår bäst^^
( kul blogg jag har...)
xD

Men aja, idag va jag i täby och kollade på lite saker me mamma :P
Träffade Emelie ^^
Haha, vet inte va jag ska skriva men aja....
Imorrn e de skola igen.. :(
Sämst! xD

Aja, kan skriva mer imorrn^^

Puss&kram // Elin<3


Juste jag och Sara fick 120 kärleks böcker av en granne^^
Aja, nu ska ni inte behöva läsa min tråkiga blogg mer :P
Heeejs^^


Kommentarer
Postat av: Mamma

Stort tack till grannen! Måste vara skönt att ha 120 st nya böcker att läsa...Nu har du äntligen något att göra.

2009-11-23 @ 16:57:59
Postat av: Anonym

Jag har alltid något att göra...

2009-12-20 @ 17:09:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0