Lov!! :D

Heeej alla blogg läsare^^

NU e de snart jul!!

Kan inte fatta de, haha tiden har gått sååå fort!!

Men aja, och nu har man ju lov oxå^^  

Idag så började vi kl.9.00   sen slutade vi kl.11  så jag och sarah ( bästis) åkte hem till henne, sen blev vi hungriga så vi åkte till mcdonalds^^    Sen gick vi runt i centrum lite.. Sen kom mamma och hämtade mig^^
Sen när jag kom hem så kläde vi granen, de va kul^^
Sen efter de så Ville jag och sara ( syrran asså) Gå ut..Så vi gjorde de..
De e as mkt snö ute nu, men de gör inget xD

Imorrn ska jag mamma, pappa och syrran åka och köpa julklappar^^
Kul kul xD

Sen får vi väl se va mer som händer^^

Haha, jag och syrran för typ 6-7 år sen på vårat sommarställe ^^

Jag lovar att jag Ska Försöka bli bättre på att blogga!!

Aja, ses<3


Kommentarer
Postat av: malena

I love you Elin ! (A) <33333

2009-12-18 @ 22:56:14
Postat av: Anonym

Haha, älskar dig oxå^^<333

2009-12-20 @ 17:08:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0